Dotekovy displej

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Leden 23 10:32:58 CET 2014

Dobrý den,

komplet displeje s kompozitním vstupem Vám rád přenechám za nákupní cenu.
Touchpanel velmi pravděpodobně funguje (displej je nový), ale byl problém
aby fungoval pod Linuxem. Asi si to chce chvíli pohrát.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827