Dotekovy displej

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Leden 22 09:18:39 CET 2014

Dobrý den,

je to tak, musí tam být převodník LVDS, který zatím kupujeme za hrozné
peníze. Na ten displej z GM bych tedy také nesázel.

Ten displej co máme s HDMI, je kapacitní a pěkný, cena asi 2500, ale ta
dostupnost.

Pak ještě máme nějaký displej s kompozitním videem, levný (900 Kč), ale
kvalita zobrazení je o poznání horší. I když na nějaké aplikace, kde je tlak
na cenu a na displej někdo koukne jen 1x denně, by to stačit mohlo.

Už se těším na Embedded World, snad tam něco najdeme. Letos je 25.-27.2.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827