Cteni EEPROM u T89C51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Leden 21 21:21:31 CET 2014

Tak jsem zrusil oznaceni __naked u prerusovaci procedury a SDCC korektne
priradi urcenou registrovou banku podle parametru __using.  Je to pomerne
intelignetni,
neuklada to na stack registry, ktere nejsou potreba, takze celkovy kod neni
delsi nez muj puvodni s __naked.   Byla to pro mne zajimava zkusenost,
hrabat se
v ASM kodu, vytvorenem prekladacem.  Nikdy driv jsem to nepotreboval.
Budto jsem psal primo v assembleru a nebo jsem veril tomu, co prekladac
udela.

Diky za konzultace, povazoval bych to zatim za vyresene.