Dimenzovanie isticov

Úterý Leden 21 09:54:15 CET 2014

Ne ze bych byl odbornik na jistice, ale zarazi me dve veci
- z terminu dodavatel a jeho projektant se domnivam, ze vy jste v postaveni
zastupce investora, ==> nakopal bych jim zadni cast tela, kdo plati ten
rozhoduje a proto nejake odmitli prozradit nemulze existovat.

- technicky mam dojem , ze si panove pletou pojmy 1.13x In je podle norem
spodni zkusebni proud pro ktery by jistic jeste nemel ve sve proudove
charakteristice vypnout viz strana 14
http://www.hager.cz/files/download/0/1947_1/0/11cz0006_07_modulove-pristroje.pdf
rozhodne to podle meho nema nic spolecneho s tim, ze by se na tomto proudu
mel jistic trvale provozovat.

M.