Jak funguje SSR?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Leden 20 21:01:43 CET 2014

Ja si chci vytunit panev, jejiz malinkata setrvacnost je hrozna a bimetal
je tragicky. vyzkousel jsem jedno SSRko z (CNC shopu, mel jsem jej kdysi na
cosi jineho) a v datasheetu bylo i psane, ze spina a rozpina v nule. akorat
tam byl psany reakcni cas 100ms coz mi prislo podivne moc, tak jsem to
supnul na generator a otestoval, vyslo mi ze 1 pulperioda lze, spis ale
lepsi zacinat od 2 pulperiod, aby mel dost krmiva, pak uz lze pridavat po
jedne pulperiode.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz