Pojistkovy drzak na panel

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 20 16:39:17 CET 2014

 20.1.2014, 16:30:10

Byl jsem prizvan, spachat generalku elektroinstalace, u lodicky co
byla cca 6 let na mori.
El. instal., puvodni i nova, byla delana z beznych "suchozemskych"
prvku.
Ty prvky, ktere majitel cca 2x za dobu provozu trochu postrikal
konzervacnim sprejem ala Kontox, byly ve velmi dobrem stavu, ty
ostatni, neosetrene naopak ve velmi spatnem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz