Pojistkovy drzak na panel

Pondělí Leden 20 13:46:23 CET 2014

V Marine grade podle príslusnych namornich norem se dela v podstate vse,
ale jelikoz to u nas bezne nekoupite je lepsi pochopit proc je dana vec
Marine grade a pouzit dostupnou vec splnujici totez. U veci jako ty
pojistky bych se drzel "originalu" protoze maji i jine vychytavky a jsou
delany tak, aby byly i jinak pouzitelne na mori.

Obecne, jelikoz morska voda ma PH 8 nemelo by nic v rozvodu mit povrch z
medi, ktera pri PH>7 koroduje. Jinak receno z medeneho kabelu se medeny
kabel Marine grade stane tak, ze jednotlive draty v lanku jsou povechove
cinovany a vrstva cinu je o fous lepsi nez u automobile grade :-) Izolace
PVC nebo lepsi
To same kabelove koncovky a spojky, bezna med a povrch cinovan nebo
zinkovan o torchu lepe.
Priklad provednei Marine grade bateriove koncovky
http://i.imgur.com/xmCPRkD.png
Nejjednodusi reseni pro peclinvky v CR vzit bezne koncovky a dodatecne
pocinovat, ja je macel v roztzvene pajce s 2% stribra.
Pokud chce clovek uplne blbnout tak se da spoj pretahnout smrstovackou a do
ni striknout trochu vezeliny tak se to dela u nejvyssich levelu norem  pro
prostory kam muze vniknout obcas voda.
Z hleidska kovu, morske vode dobre odolavaji bronzy cinovy, kremikovy a
manganovy, pak cin a zinek.
Mrknete k ancoru, delaji vse pro elektriku na lodich.
http://boatelectric.com/ancor.htm

M.