Smutná správa

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Leden 20 12:14:54 CET 2014

On Fri, Jan 17, 2014 at 03:44:21PM +0100, konfera na efton.sk wrote:
> dozvedel som sa veľmi smutnú správu, že nás pred niekoľkými dňami
> navždy opustil náš kolega Milan Mlynarčík.

I já se připojuji s upřímnou soustrastí. Asi dva měsíce zpět mi pan
Mlynarčík ochotně radil ohledně úniku chladiva z lednice a jeho úsudek
pro mě byl rozhodující.

On Mon, Jan 20, 2014 at 11:00:47AM +0100, Karel M wrote:
> Tu Liebher bych samozrejme koupil jedine s rozsirenou zarukou. Otazkou je
> take, zda kdyz si sam prohodim dvirka, zda zaruka nepadne. Varianty byly
> dve: neznackova levna prostorna, za 2r. vymena, nebo znackova alespon na 5
> let. Jinak kompresor ma libherka znacky embraco (made in brasil), ale
> vyrabi se udajne na slovensku???

Nechal jsem si chladivo do Liebherrky doplnit a prozatím (asi 2 měsíce
mrazák jede). Lednice jede 13 let a kousek.
Kompresory jsou take Embraco EMU32CLC, ale made in Italy.
Podle značky asi nejde dneska fakt usuzovat o ničem.
Prohazování dveří je u mé lednice popsáno normálně v návodu pro
uživatele.

--
Zito