Cteni EEPROM u T89C51RD2

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 20 10:13:13 CET 2014

Dobre rano,

skusil by som napisat jednoduchy testovaci sw, nieco ako citaj eeprom data,
posli ich na terminal  a nechal si to cele logovat do suboru pokial
nenastane chyba. Este by som pridal nejake pocitadlo casu alebo poslanych
riadkov. Okrem toho by som skusil v tom riadku while(EECON&EEBUSY){};
pridat kontrolu timerom. A skuste skontrolovat aj tu konstantu EEE,
pripadne tam strcit instrukciu nop.

Jo este jednu poznamku, nechybaju pred datovym typom data tie podtrzitka
teda __data?

A.