Chronos - RF update

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Leden 20 07:31:38 CET 2014

On Sun, Jan 19, 2014 at 10:36:52PM +0100, Pavel Kutina wrote:
> Tak to jsme na tom podobne - jedny mam ma ruce a druhe na debuggeru :) S
> tim automatickym serizovanim casu uz mne to napadlo taky, jen to realizovat
> - mam takovy dojem, ze cele to slavne SimpliciTi je zalozene na AT
> prikazech, tedy by to mohlo jit i nejak mimo tu aplikaci (v podstate by to
> melo stacit jen odposlechnout, zrovna vcera vecer jsem zkousel nejake
> loggery, ale bez uspechu).

Prave proto bych chtel vlastni komunikacni modul, ktery bude napr. co 50ms
vysilat beacon (se spravnym casem). Hodinky by (kvuli setreni) napr. kazdych
300ms jednou za minutu zapnuly prijem a pokud by potrebovaly seridit,
tak by zahajily komunikaci (odeslani offsetu na server, atd.).

Cili prave pro to potrebuji ten vlastni komunikacni modul, abych si ho
mohl naprogramovat dle libosti...

> FW Chronos se mi zda naprosto neuveritelne slozite napsanej, jako by na tom
> delalo deset lidi a v zaveru to uplne jini dva slepili dohromady.

Muj dojem je naprosto stejny.

> Nejsem
> Ceckar, takze to muze byt jen muj dojem, ale mam za to, ze by se to dalo
> celkem snadno zprehlednit. Zatim vyhazuju zbytecnosti a poruznu menim
> konstanty (beep, delka alarmu, doba podsviceni, upravena startup screen,
> vychozi hodnoty casu atd. - postup nic moc, ale hraju si s tim od
> vcerejska), ale neco tam najit je docela zazitek, zaplat TI za vyhledavani
> v projektu :)

Prave proto chci zacit od piky a sam objevit napr. jak to nejlip udelat
s casovacem, aby to zralo co nejmin, atd...

> Co se tyka toho komunikacniho modulu - kolega vyvinul RF modul, ktery
> jednak pouziva stejny procesor jako ty hodinky, druhak chodi na stejne
> frekvenci a teoreticky by se to melo byt schopne s hodinkami domluvit. Ma
> to vyvedenou hromadu pinu, takze po UART by se s tim melo nechat
> komunikovat bez problemu, existuje to ve verzi s SMA i s tou mrnavou
> keramickou antenou. Ovsem jedina (lec zasadni) nevyhoda je, ze si vubec
> nejsem jisty, do jake miry je to uvolnene pro prodej, pouzivame to interne
> a na webu jsem to ted jako prodejni produkt nenasel - takze vice asi na p.
> [...]

Nj. ale to nema primo USB v sobe. Ja bych skutecne radeji nejaky procesor
s USB (moje preference je AVR, protoze nic jineho neumim :-) ) + CC1101.