Re: Smutná správa

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pondělí Leden 20 00:29:41 CET 2014

Milan, ako clovek cely zivot venujuci sa elektrike, nakoniec mal osudny
zasah elektrickym prudom, prekvapujuco pri praci, kde by to nikto nebol
predpokladal ...
Cest jeho pamiatke,
bude mi velmi chybat...
Lubos Mlynarcik, brat

----- Original Message -----
From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 17, 2014 5:56 PM
Subject: Re: Smutná správa

Priznam se, ze me to take prekvapilo...ac jsem jej absolutne neznal
(myslim osobne) tak na me pusobil velmi mlade ze svych prispevku...

Neprijde mi asi uplne nejstastnejsi se ptat co se mu stalo...aspon ne do
konference (muj osobni nazor), ale opravdu by mne zajimalo kolik mu bylo.

Jdu si dat panaka na jeho zdravi...

RV