Chronos - RF update

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 19 22:36:52 CET 2014

Tak to jsme na tom podobne - jedny mam ma ruce a druhe na debuggeru :) S tim
automatickym serizovanim casu uz mne to napadlo taky, jen to realizovat -
mam takovy dojem, ze cele to slavne SimpliciTi je zalozene na AT prikazech,
tedy by to mohlo jit i nejak mimo tu aplikaci (v podstate by to melo stacit
jen odposlechnout, zrovna vcera vecer jsem zkousel nejake loggery, ale bez
uspechu).

FW Chronos se mi zda naprosto neuveritelne slozite napsanej, jako by na tom
delalo deset lidi a v zaveru to uplne jini dva slepili dohromady. Nejsem
Ceckar, takze to muze byt jen muj dojem, ale mam za to, ze by se to dalo
celkem snadno zprehlednit. Zatim vyhazuju zbytecnosti a poruznu menim
konstanty (beep, delka alarmu, doba podsviceni, upravena startup screen,
vychozi hodnoty casu atd. - postup nic moc, ale hraju si s tim od
vcerejska), ale neco tam najit je docela zazitek, zaplat TI za vyhledavani v
projektu :)

Co se tyka toho komunikacniho modulu - kolega vyvinul RF modul, ktery jednak
pouziva stejny procesor jako ty hodinky, druhak chodi na stejne frekvenci a
teoreticky by se to melo byt schopne s hodinkami domluvit. Ma to vyvedenou
hromadu pinu, takze po UART by se s tim melo nechat komunikovat bez
problemu, existuje to ve verzi s SMA i s tou mrnavou keramickou antenou.
Ovsem jedina (lec zasadni) nevyhoda je, ze si vubec nejsem jisty, do jake
miry je to uvolnene pro prodej, pouzivame to interne a na webu jsem to ted
jako prodejni produkt nenasel - takze vice asi na p. Pouchu.

Pavel Kutina