Chronos - RF update

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Leden 19 22:24:38 CET 2014

Pavel Kutina píše v Ne 19. 01. 2014 v 21:14 +0100:
> Koukam, ze jsme ve stejne fazi neuspechu :)
> No, jenomze napr. mne nalevani firmware pomoci usb debuggeru funguje
> ok, prenos pres RF (soude podle zobrazeni dat z akcelerometru) jakbysmet,
> ale pritom pres RfBSL nahrat novy FW nejde. Takze to asik hardwarovy
> problem spis nebude...

Nebudu to komentovat presne k tomuto HW, ale hw problem to asi bude. Je
potreba si uvedomit to, ze pokud chci prepisovat program v procesoru,
tak to ten cpu musi umet. Nektere CPU zrcadli cast programove pameti v
RAM a tak pokud bezi program ze zrcadlene RAM, tak se muze program ve
Flash prepisovat. Tvrdy loader (debuger) je mnohdy mimo Flash a umi tim
padem prepisovat FLASH vzdy. Pokud se ma tedy prepsat Flash bez podpory
byte prenosu (tj. z tvrdeho loaderu), je nutne cely novy program nacist
do RAM, zkontrolovat checksumy... a pustit pri restartu zavadec, co ten
novy FW v RAM najde a nahraje. A pokud si pamatuji tak je skore 4/32
(RAM/Flash). Takze je to dle meho o HW limitech.

Radek (benedikt2hw.cz)