Proudový chránič a kapacita?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Leden 19 22:09:26 CET 2014

On Sun, Jan 19, 2014 at 10:03:44PM +0100, gatilo wrote:
>  19.1.2014, 22:00:41
>
> Existuje kombinace chranice a jistice v jednom, tam to pak reaguje i
> na zkrat L-N.
> Ale i bezny chranic nekdy pri zkratu vypadne, byt mi mechanizmus
> tohoto neni presne znam.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

To se mi v mém konkrétním případě moc nezdá, tady je jeden proudový
chránič na cca 12 jističů a jističe samy nidky nevyletěly. Vždycky
vyletí jenom chránič a jističe zůstanou...

(Ano, chranic je kombinovany, ale je dimenzovan na 40A, kdezto jednotlive
jistice jsou na 10A, takze by mely logicky zaragovat driv, pokud by se
jednalo o zkrat, nebo ne?...)

P.T.