Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 19 15:42:28 CET 2014

Asi před dvěma lety jsem koupil z Číny náhradní baterku k notebooku DELL.
Chovala se výborně, notebook vydržel na ni jet dlouho, ale za půl roku
naprosto odešla.
Notebook pak nevydržel na ni jet ani minutu. Nevím, jak se dá takováto
baterka zkonstruovat.
Asi je místo aktivního materiálu plná kurvítek.