rs485 / ftdi232BL neprolezou vsechna data ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Leden 19 14:23:10 CET 2014

Dobry den,
u RS485 se nastavuje zpusob prepinani zmeru toku (neni to vetsinou ve
windows !).
Zkontrolujte si, jak je to nastaveno, zda nedochazi k tomu, ze posledni znak
je zahozen, nebo, ze se stane, ze obe strany jsou nastaveny na vysilani.
RS485 je na casovani prepinani velmi citliva.
Pokud se pripojite osciloskopem na sbernici, mel byste videt, kdy se vysila
a kdy je sbernice v klidu.
Tj. odeslani dotazu, klid, odeslani odpovedi, klid, odeslani dotazu,
klid,.....
Pokud ten klid tam neni, tak je neco spatne s prepinanim.

Pro testy doporucuji idelane 1 byte zpravy (pokud mate pod kontrolou obe
strany).

U nekterych zarizeni je mozne nastavit "odlozeni" odpovedi prave z duvodu
cekani na uvedeni sbernice
do klidu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158