Chronos - RF update

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 19 02:51:26 CET 2014

Zdravim,

konecne jsem nasel nejaky cas, abych si trochu vic pohral s hodinkami a pro
zacatek jsem zacal zjednodusovat kod plus s nejakymi drobnymi upravami.

Vsechno mi chodi, jak ma, kdyz to nahravam pres debugger, tak je to OK, ale
kdyz to chci nahrat pres RfBSL, tak mi to nejde. Mam bilou verzi, tedy by
nemelo byt zapotrebi cokoli updatovat (coz mi ovsem doslo az pote, co jsem
updatoval RF cast v jednech hodinkach na 1.5), kazdopadne i bez updatu se mi
to chova stejne.

Nevim, jestli nedelam neco blbe:

Spustim Control Center, v zalozce Wireless Update nalistuju spravny .txt.
Pokud ted stisknu Update, pak mi vyjede "Failed to start Wireless Update".

V hodinkach nalistuju RfBSL, stisknu prave dolni, objevi se hlaska Conf.
Pokud ted stisknu na PC Update, vyjede "Failed ..."

Pokud jeste jednou stisknu prave spodni, objevi se RAm - v tomhle rezimu by
to pry melo ten kod nahravat, ale me se tam objevi tak na pul vteriny.
Zkusil jsem se do tohoto momentu trefit (i kdyz mam dojem, ze je to konina),
ale vysledek je stale stejny, opet "Failed ..."

Nejak netusim, kde je chyba - s tim RF Acces Pointem se mi Control Center
1.2 domlouva, resp. pres SimpliciTI nastavuju datum a cas, takze to s tim
evidentne nejak mluvi.

Zapomnel jsem nekde jeste na neco, delam neco blbe? Googluju, co se do me
vejde, ale informace, ktere nachazim, se vetsinou vztahuji ke stare (cerne)
verzi.

Diky za kazde nakopnuti.

Pavel Kutina