Tip na sdilneho odbornika na soudobe VLSI (digi CMOS)?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 19 01:45:30 CET 2014

Tajné to není. Pracuju v STM :) Nezávazně omrknout by to šlo. Objednat by
to se obávám nešlo.... Ale znám pár lidí na volné noze. Jeden teď maluje
pro intel mám pocit.

Co se týče knihoven, tak záleží... Asi bych se vyhnul GlobalFoundries
(bývalý Chartered) s těmi jsoú problémy tak nějak obecně. Zkuste napsat
MOSISu, co říkají na max f pro danou technologii.

Jinak na P&R s nároky na časování používáme nástroje, které jednotlivá
primitiva rozhází a zadrátují a zkontrolují časování. Ručně se to nedělá.

PK