tvrdy papir?

David Belohrad david na belohrad.ch
Sobota Leden 18 09:49:05 CET 2014

Cílem je vyzkoušet si, jak se dělá rozumný kytarový box na něco
nestandardniho jako tohle

https://plus.google.com/115891304387615576360/posts/cVWLYiJVaEB

Tohle jsem vyráběl celý minulý rok,a tak mě zajímalo, jak složité by bylo
udělat cestovní obal který nevypadá jako hnusná krabice ocvockovana
hliníkovým profilem. Gibson délka velmi hezké nelaminatove kufry, které se
hodí kopírovat O:-)