Minitel 1 ako terminal a jeho echo + citanie obsahu 8051

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 16:01:07 CET 2014

Dňa 16. januára 2014 15:40, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Ten /PSEN=pin29 je niekam vyvedeny, to znie slubne - na nic ine sa totiz
> neda pouzit, je to len a len vystup, /CS na fetch dat. Mozes ho prosim
> vypipat, ze kam vedie?

Vypipam.

> Prvy podozrivy je hned chybajuci M08, co je podla mna miesto pre pamat (aj
> ked asi pre RAM, 6116, bo ak je to pravda, tak aj /WE ma vyvedene). Ja by
> som to hned opipal oproti P0 a P3.

M08 som tipoval na ROM pre generator znakov toho dislpejoveho IO, ale
ako tak na to pozeram, je mozne ze mas pravdu.

> Plus je tam aj '373, co tipujem ze bude latch na hornu adresu ('51 ma
> externu zbernicu multiplexovanu). To by som tiez hned opipal - pin 11 '373
> na ALE (pin 30), no a vstupne piny '373 (3, 4, 7, 8, 13, 14, 17, 18) na P0
> '51 (piny 32-39).
>
> A ak sa budes nudit, mozes prosim vypipat aj kam vedie z '51 pin 31 (/EA),
> ci je natvrdo na napajanie, alebo nie?

Vypipam a zajtra napisem.

> A kolko tych procesorov mozes/chces obetovat na pokusy? Vytiahnut by ho
> nemal byt snad az taky problem, ci?

Nemal by byt, snad... ale ten material plosneho spoja vo mne
nebzbudzuje velku doveru, tak neviem ako to prezije.
Mozem ti obetovat cely jeden Minitel, ak prides na to ako sa zbavit
toho echa :-)