STM32439I-EVAL2 SW?

Čtvrtek Leden 16 15:38:15 CET 2014

Myslite, že to k necemu bude, jak tak sleduji strukturu webu ST tak za tím
musí byt nejaké velké sionistické spiknutí. Protoze at premyslím jak
premyslim nenapada me zadny dalsi velky vyrobce,ktery tak uspesne schovava
svůj kod mezi tuny placenho balastu tretich stran.
Zkuste treba najit  STM32F10x standard peripheral library mezi 71 jinymi
odkazy na ruzne placene CMX produkty.
Zcela nechavam stranou, nekoncepcnost kdy k rade F2 ma ST  (makro v excelu)
pro nastaveni hodin a pro F1, coz by mela byt "hlavnejsi" rada, ho bud
nema  neho uspesne taji.

Kdyz je jiz rec o F1, ARM razi v ramci CMSIS novy trend a to unifikovane
API CMSIS Driver http://www.keil.com/pack/doc/CMSIS/Driver/html/index.html.
Je to hlavni novinka velke rady jejich MDK-ARM 5. ARM (Keil) dela jadro a
vyrobci zasuvne balicky pro sve MCU. ARM (Keil) po svete porada konference,
kde se vytahuji a jako big vyhoda se uvadi prave to, ze vyrobci sami si
budou delat balicky a tim to bude prehlednejsi, kod odladenejsi atd.
Kdyz jsem to naistalovat a zkusil tak jsem behem prvniho prekladu nasel
chybu jak vrata v ovladaci DMA. Kdo to sakra odladoval, kdyz neprisel na
to, ze v F1 to nemuze fungovat s LD nebo MD procerory, ktere namji DMA2?

M.