Minitel 1 ako terminal a jeho echo + citanie obsahu 8051

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 15:02:12 CET 2014

No hej, ale ja tam nemam tlacidlo Fnct
http://imgur.com/SAr5PAI

Tie navody pre Minitel 1B (B a ne-B verzia sa evidentne lisia) som si
uz prestudoval.
Inak, moj Minitel ma nejaky "shift" (nad tlacidlom A a Z). Ked stlacim
shift a Correction, zda sa, ze to funguje ako zaciatok nejakej
sekvencie, po ktorej nasleduju dve stlacenia klaves, ktore nie su
echovane na obrazovku.
Skusal som shift-Corr M E alebo shift-Corr T E (na mieste T a M som uz
vyskusal celu abecedu, mimochodom) a echovanie to nezmenilo.