Minitel 1 ako terminal a jeho echo + citanie obsahu 8051

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 16 11:31:55 CET 2014

>1, Da sa precitat obsah internej ROM P8051AH?

S najvacsou pravdepodobnostou nie. Presnejsie povedane, podobne obvody
Intel kvoli testovatelnosti robil tak, ze sa vycitat sice dali, ale len po
nejakej magickej sekvencii, co bola sucast dat zadavanych do vyroby (t.j.
zadavatel si mohol zvolit heslo). Mozem sa skusit vecer prehrabat po
archivoch, ci najdem nejake blizsie info.

Je tam nejaka externa programova pamat? Ak nie, tak by som dal vcelku velku
sancu aj tomu, ze bude zakazane vykonavanie z externej pamate, co by bola
aka-taka sanca to nejako vyhackovat.

Ako su zapojene piny 29 (/PSEN, aktivne ked sa ma fetchnut programovy byte
z externej pamate), 30 (ALE, adresny latch, ten by mal v kuse chodit) a 31
(/EA, vybera sa nim vykonavanie znutra/zvonka)?

wek