programovani pro deti

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Leden 15 09:06:23 CET 2014

Ma ten chlapec o nieco taketo vobec zaujem?
Chapem ze ste technik, ale nemusi byt nic zle na tom, ze z mladeho
vyrastie nieco ine, lebo na techniku skratka nema chut/vlohy, ale zato
by chcel nieco ine - a vy ho prilisnym smerovanim do elektroniky
mozete akurat tak odradit.

Tak ako Jiri Stivin bol v detstve nuteny chodit na husle a tie sa mu
tak nesmierne zhnusili, ze na protest zacal hrat na dychove nastroje.
Zvysok pribehu je uz znamy :-)