OT: konex mailu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 14 19:37:03 CET 2014

No vy jste pro zmenu nepochopil, ze neco takoveho zmenit - tedy domoci
se nejake zmeny v globalni v podpisove sablone (sam jsem byl prekvapen,
ze to vubec zmenili a rozhodne to neslo ofiko cestou), tak aby tam byla
aspon nejaka odrazka, je rozhodne uspech a rozhodne nemam v umyslu ted
nekomu psat, ze to udelal blbe.

Rada s IMAPem je hezka, ale predstava, ze se nastavuje podnikovy FW tak,
aby se zamestnanci dostali do svych soukromych schranek, je take mylna.
Jsem rad, ze mi vubec zamestnavatel toleruje pouzivani podnikoveho mailboxu.

RV