elektronicke dema s mcu - napady

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 14 18:57:33 CET 2014

-posuvny registr? (6 tlacitek pro on/off jednotlivych bitu na nastaveni
stavu a pak 2 tlactiky u 7seg pro posuv (nebo rotaci) vpravo/vlevo) 7seg u
toho muze zobrazovat dekadickou reprezentaci daneho cisla
-(bohuzel 1 led+tlacitko chybi) "namapovani" jednotlivych bitu (LED) na
segmenty jedne z 7-seg? (jak ze se to vlastne ty cisilka na 7seg skladaj)
Marek