Moduly s NRF24L01 - SW

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 14 18:19:31 CET 2014

Zdravim

On 01/14/2014 04:57 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> Prisly mi konecne tyhle moduly
> http://www.ebay.com/itm/200963287312?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
> a mam par otazek, pokus je uz nekdo pouzival
> - je k tomu nekde schema? (chapu, asi neni nezbytne)
schemu nemam, pouzivam len zapojenie pinov (k arduinu)
> - jestli chapu dobre, je to ten transceiver a k tomu zesilovac, tady
> stoji otazka - transceiver umoznuje nastavit vystupni vykon, je to
> delane na plne kule nebo to bude delat paseku a radsi min?
znizovat vykon som neskusal, idem naplno, problem som nemal ani medzi
dvomi vedla seba na stole

> - s tim souvisi takova otazka, jak je to kompatibilni s CTU???
> Nezarusi to WiFi? (nebo naopak?)
netusim
> - jaky muze byt realny dosah s tema pendrekama ve zdene budove? Na
> volnem prostranstvi pisou 1km... ???
medzi pendrekami neviem. skusal som len medzi pendrekom a plosakovou
antenou, tam mi to ide z pivnice na druhe poschodie, stropy su
keramicke, volne priestranstvo som neskusal
> - jak jsou na tom moduly za 30Kc bez zesilovace s antenkou na
> plosnaku? (metry, desitky m, vic?)
bez zosilovacou s plosakovou antenkou mi to ide cez jeden strop, krizom
cez dom uz nie, v ramci poschodia to ide
> - ma nekdo hezky odladeny soft nejlepe pro STM32? Nasel jsem spoustu
> ruznych zdrojaku ale nic se mi nelibi...
stm neuzivam

moduly pouzivam s najmensou rychlostou (vyssia spolahlivost), nepouzivam
potvrdzovanie paketov, dorucovanie si potvrdzujem sam vo vlastnej rezii,
adresu pouzivam pre vsetky moduly len jednu, adresovanie si robim zas vo
vlastnej rezii

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.