Mikro C PIC - string - problém

Úterý Leden 14 18:00:28 CET 2014

Tak 8 ne, no, minimum je TSSOP20, muzete si udelat redukci, nebo se da
bastleni vyresit timto
http://www.ebay.com/itm/ARM-Cortex-M3-STM32F103C8T6-STM32-Minimum-System-Development-Board-AK-/271340980082?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f2d2ec772
;-)
A koupit neco co ma STLink na programovani a ladeni... (programovat to
jde ale i pres seriak)