3D tiskarny

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Leden 13 23:46:04 CET 2014

Prvy model Zcorp-u sme mali u byvaleho zamestnavatela, tlacilo to do (vraj)
sadroveho prasku. Vyhodou bolo, ze modely uz mohli byt vytlacene farebne.
Inak je to na dnesnu dobu dost zdlhavy proces, modely sa musia susit,
impregnovat bud voskom alebo kyanoakrylatom a potom znova susit. V
miestnosti musi byt udrziavana  dana vlhkost. Po napusteni tym
kyanoakrylatom boli modely az prekvapivo pevne a pruzne.
Presnost tlace (schod medzi vrstvami) bola nadstavitelna az na
nepozorovatelnu hrubku.
Po niekolkych rokoch ju vsak vymenili za Objet (myslim ze prave Eden 250).
Dovodom bola vysoka cena modelov zo Zcorpu dana velkou reziou okolo
tlaciarne.