3D tiskarny

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Leden 13 20:37:29 CET 2014

Zdravim
Ma nekdo zkusenosti jak je pouzitelny tisk z 3d tiskarny treba Zcorp,
zkratka ty co tisknou z prasku ?

Potrebuji nekolik prototypu podobne krabicky
http://www.enika.cz/cz/soucastky-pro-elektroniku/krabicky-a-pouzdra/na-din-listu/modulbox.html
Tedy s CNC by se to asi nepovedlo.

Tloustka sten je cca 1,5 mm a velky objem by se musel odsfrezovat.

Muj dotaz zni, zda ma smysl uvazovat to nechat vytiskout na profi 3d
tiskarne,   ty domaci maji +-0.2mm co je desny schod.Co jsem videl ty
profi tak se mi to porad zda hrube,ale mozna se to jen zda, nicmene mi
jde o to , abyc nekolik casti pak do sebe zapadalu, zvlast kdyz jsou tam
koplikovane drazky.

Jde o design, ktery se bude x krat predelavat a nemam ani presny poect
designu, zatim jsme na cisle 5 ale to se jeste zvysi.

Dekuji
LK