Re: Zaměřování s moduly 433Mhz

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 13 18:54:00 CET 2014

 13.1.2014, 18:48:52

Nejspise pouzivate superreakcni prijmac, ten opravdu bez signalu sumi
sam o sobe a ani selektivitou to neni nic moc. Superhet je v tomto
ohledu lepsi ale drazsi, a muze mit horsi citlivost.
Modulujte sinusem, a na vystup prijmace dejte filtr typu pasmova
propust.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz