Zaměřování s moduly 433Mhz

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 13 11:31:08 CET 2014

Zdravím,

mě nejde o maximální dosah, předpkládám, že pokud na TX nasadím nějakou
anténu (ted tam nebylo vůbec nic), tak maximální dosah vzroste někam
hodně daleko.
Jde mi o to, aby se vysílač dal nalézt se sluchátky na uších a
přijímačem v ruce. Takže hrátky s PLL a DAC ne že by nebyly zajímavé,
ale ucho je ucho.

Díky za inspiraci.

PZ