[MECH:] Kam na palcove srouby?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Leden 13 08:55:07 CET 2014

Fabory, mají v Praze dvě prodejny. Bohužel v poslední době dost
omezili sortiment na prodejně, takže je zpravidla potřeba si to
telefonicky objednat a vyzvednout na prodejně. A ceny mají tvořené
generátorem náhodných čísel, je tudíž nutné položku po položce
ověřovat :-)

V Česku se sežene ale jen základní sortiment, ve složitějších
případech je to bohužel nutné objednat z USA, třeba McMaster-Carr
(www.mcmaster.com).

Aleš Procháska