Ethernet ENC28J60

Neděle Leden 12 22:38:05 CET 2014

Hral jste si s tim nekdo? Docela jednoduse funkcni MAC & PHY, hraju si s
tim cely den, protoze u nekterych registru se ukazalo, ze je potreba
pred deselect SPI prodleva... Ale aspon jsem dukladne nastudoval DS  nez
jsem prisel na to, ze se nektere registry neprepisuji ;-)
Kazdopadne na eBay komplet modul (IC, konektor s trafem, krystal a par
RC) za cca 70Kc je vyzva, na arduino je implementovan jendoduchy TCP/IP
stack pro zakladni funkcnost pro HTTP a funguje to. Je to ovsem jen
10Mbit rozhrani, pro bezne male MCU ale imho vyhovujici, nenarocne.
Vychazel jsem z tohoto projektu
http://forum.stellarisiti.com/topic/67-stm32f4-discovery-interface-to-the-enc28j60-ethernet-controller/
LWIP by slo hrave implementovat take, ale to je spis pro vybavenejsi
procesory.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.