Problem zemnich smycek

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Neděle Leden 12 22:31:36 CET 2014

:-)

Jde o "signálovou zem" - zesilovač s operákem a zpětnou vazbou se vlastně
taky dá brát jako diferenciální. Právě v tom místě, kde je naznačeno
přerušení je záporný vstup.

To, co jsem namaloval odpovídá původnímu dotazu - žádné konkrétní přesné
zadání, jenom ten princip - pomoci si s tím, co mě zlobí.

Už jsem podobný problém měl a toto jsem udělal a bez dalšího laborování mi
to fungovalo. Pokud by mi zesilovač kmital, tak bych to řešil. To taky jde
jednoduše.

Jirka

----- Original Message -----
From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 12, 2014 10:08 PM
Subject: Re: Problem zemnich smycek

tym si zaprasite este aj spatnovazobnu slucku. Navyse ak bude moc velka
tak bude zosilnovac kmitat.
Ked vezmete Vas cierny a cerveny drat, presne tak ako je nakresleny, ale
namiesto operaku ako je na obrazku, ho pripojite na diferencialny
prijimac (bud jeden operak, alebo nejaky pristrojovy zosilnovac) mate
vystarano.
b.