free antivirak?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 12 17:23:07 CET 2014

Testy jsou vzdy o tom, ceho je treba docilit...ze?

Co jsou mi platne testy, kdyz na netbooku nelze pracovat? Mam MSE
dlouhodobe nasazen u rodicu (dve PC), kteri jsou z hlediska PC
bezpecnosti totalni amateri a nikdy jsem nemusel u nich z hlediska viru
nic resit.

Takze proc bych se zde nemelo ventilovat, ze MSE je mozna nejhorsi
antivir co existuje, ale z hlediska uzivatelskeho naprosto vyhovujici a
navic s nejmensim zatizenim na HW.

Nebo chcete naridit, ze MSE se nesmi pouzivat?

RV