generátor menu pro LCD 1602 a PIC

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Leden 12 16:25:31 CET 2014

Zdravím konferenci,

trápím se tady s vytvořením menu na 1602 LCD displeji a PIC 16F877A. Mám
tam 6 tlačítek (enter, esc, nahoru, dolů, doprava, doleva). Nativně to
programuji v MIKRO C, ale uvítal bych jakýkoliv generátor menu pro PIC a
LCD ...

Kdyby někdo věděl o nějaké knihovně nebo příkladu pro MIKRO C, udělalo by
mi to opravdu radost :-) Knihovnu pro AVR jsem našel, ale než to začnu
přepisovat, ptám se tady.

Zkoušel jsem něco jako tady
http://www.mikroe.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=29543 , funguje to, ale je
to utrpení, když se začne menu více zanořovat ...

Pokud by to někoho zajímalo, našel jsem ještě tento pěkný, ale nedodělaný,
a tím pádem i nepoužitelný, prográmek:
https://code.google.com/p/menugenerator/

Jak řešíte vytvoření menu na dvouřádkovém displeji v C? Snad na to musí být
proboha nějaké how to. Úplně nevím za který konec to vzít.

Díky za nápady.

Honza Půhoný