free antivirak?

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Leden 12 13:03:02 CET 2014

Ale to, ze je MSE dlouhodobe nejhorsi av ve vsech porovnavacich testech,
to vas nechava chladnym? (Proto nejmin otravuje, protoze nejmin chyta).

Pokud jsou pro vas testy nezajimave a radsi date na dojem, nez na cisla
ziskana zverejnenou metodikou (jakkoli syntetickou), tak to radsi v
technicke konferenci neventilujte...