Otáčky motoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 12 13:01:27 CET 2014

Zdravím,
  na provoz s vyklopenou deskou elektroniky jsem měl speciální přípravek,
dřevěný sloupek, který se zapřel mezi chladič na té desce a šasi magnetofonu.
Deska ležela na stole, magnetofon byl přizvednut v úhlu cca 45 stupňů, v tomto
stavu ještě jakž-takž fungoval a na desce se dalo pracovat. Vyklopit desku
více než těch 45 stupňů jsem si nikdy nedovolil, právě z důvodu obavy o
utržení drátů. Ale udělal jsem vše, co jsem chtěl, včetně výměny vstupních
tranzistorů za Si typy a náhrady vyhořelých koncových tranzistorů v jednom
kanále.
  Zdraví Pavel