[OT] Zalohovani na Cloud?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 10 19:15:53 CET 2014

Dobrý den,

Já jsem si minulý týden jan tak pro zajímavost nainstaloval na svůj web
Google Analitics. Když jsem se potom podíval na výsledky, tak jsem se
zděsil. Mimo jiné jsem se dozvěděl, že se mi tam připojil člověk z
Hradce Králové, pomocí telefonu Sony Xperia ARC, je mu 32 let, má takové
a takové zájmy. Nevím, proč mi to rovnou neposlalo jméno a adresu.
Kdybych prodával boty, tak mi to určitě pošle i číslo bot. A to si
nedělám legraci.
Vůbec se nebudu divit, až mi příští týden přinese poslíček picu, protože
google podle GPS zjistil, že jsem ten den nebyl na obědě. A u manželky
zjistí, že si byla koupit tampóny, a večer mi bude u dveří zvonit
prostitutka. A vy tady řešíte nějaká hesla napsaná pod klávesnicí. Ty už
gůgl dávno zná!

S pozdravem,

--
  Aleš Filip