jak dodatecne chladit pouzdro D2PAK

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 9 21:45:35 CET 2014

verim tomu, ze 2.5W hentake puzdro urcite neodpajkuje :-)

Ja zvyknem zobrat kus medenneho plechu tak 1mm hruby a podla vaznosti
prieseru ho naletujem bud priamo na vytrcajuci kus chladiaceho padu,
alebo ak to nepomoze (ako ste napisali) medzi plosak a tranzistor. Potom
vyhnem dohora a dovediem teplo tam kam treba.

b.