jak dodatecne chladit pouzdro D2PAK

Čtvrtek Leden 9 21:13:44 CET 2014

Trochu jsem neodhad chlazení tranzistoru v měniči. Mám tam IRL3705Z a
při proudu 15A se odletoval. Je pod ním kus Cu plochy (měď 75 um), ale
nestačí to. Potřebuju uchladit podle výpočtu 2,5W, ale s přepínacími
ztrátami asi víc. Jak se tyto pouzdra chladí jinak než Al tišťákem? Mohl
bych dát pod pouzdro Cu plech a ohnout ven, ale jen tl. pod 1 mm (mám
0,6), to asi moc tepla nevyvede. Nebo kousek 4mm plechu na ten konec co
vyčnívá z plastu, ale tam kde má TO220 placku s dírou, tady toho kouká
tak 1 mm. Když to na pouzdro naletuju a na tu měď přitáhnu Al chladič
(nad tranzistorem místo je), možná by to i stačilo. Nebo přitáhnout
chladič jen z vrchu na plast?
Přece jen je to výkonové pouzdro a chlazení by mohlo být nějak vymyšlené.

Anděl