[OT] Zalohovani na Cloud?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Čtvrtek Leden 9 18:45:47 CET 2014

Ahoj,

mám koupených asi 20GiB na Googlu (za cca $5 ročně), kde mám
zazálohované fotky. Nijak nekódované.
Dále mám naskenované dokumenty na Google drive. Z toho co jsem tam zatím
dával, není nic takové povahy, že by mi vadilo, když se na to někdo podívá.
Pokud bych tam dával něco, co bych chtěl ochránit, asi bych použil ten
TrueCrypt. Teda nevím jestli podporuje i webová úložiště, zatím jsem ho
používal jenom lokálně.

H.