[OT] Zalohovani na Cloud?

Čtvrtek Leden 9 18:38:14 CET 2014

Pokud budete pouzivat open source programy, tak IMHO nemaji, protoze by
na to brzo nekdo prisel. Vlastni sifrovaci algoritmy jsou take verejne
publikovane a urcite se v tom hromada zkusenych kryptoanalytiku vrtala
ze vsech stran a asi nic nenasli, to by zverejnily. Ty algoritmy byly
leta proverovany nez se z nich vytvoril standard.
Otazka je, jak je to s hesly, asi je to nejak vymyslene - predpokladam,
ze treba truecrypt pouziva nahodne vygenerovane heslo ktere je ulozene
zasifrovane uzivatelskym heslem (kratkym) ?
Samozrejme idealni by bylo pouzit heslo o plne delce nikde neulozene,
ale kdo by to zadaval ;-)