OT:EAGLE

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 9 12:55:55 CET 2014

ale ona tam je :-) Ked budete generovat podklady pre vyrobu cez cam
processor tak sa vyrenderuju vsetky polygony.
Ak ich potrebujete vyrenderovat rucne tak to urobite doporucenym
prikazom rats. Je to logicke ze sa hotove polygony neukladaju. Ked
urobite hociaku zmenu na doske, tak je ten polygon neplatny a musi sa
vypocitat znova.

b.