zapojenie reproduktoru

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Leden 9 08:22:21 CET 2014

Dioda sa dava pre aplikacie so spinanim, ako ochrana pri rozopnuti
indukcnej zataze.

Reproduktor sa pouziva pri "analogovom" signale na radovo nizzsich
frekvenciach, ako strma hrana spinania/rozpinania.
Budite tranzistor pod reproduktorom uplne pravouhlym signalom?
-> znizte strmost hran budenia a nepouzivajte diodu paralelne s reprakom.

Dodo