STM32F429ZIT6 - kde sehnat

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Leden 9 07:34:27 CET 2014

http://www.findchips.com/avail?part=STM32F429ZIT6

... vypada to na Future (maj pobocku v Praze).

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Wednesday, January 08, 2014 6:49 PM
To: HW-news
Subject: STM32F429ZIT6 - kde sehnat

Uz to tu parkrat probehlo, ale nemuzu najit zadny rozumny zdroj subj. v
kusovem mnozstvi za rozumnou cenu. Nebo staci i verze s 1MB flash.
Nabizi se moznost recyklovat discovery kity, coz vychazi celkem OK i cenove
ale zatim se mi nechce. Planuju to do nove konstrukce a rad bych tam pouzil
i ten displej - nevite, jestli lze displej odletovat a pak zas priletovat na
svoji desku? Odlepid jde, to uz jsem zkousel.
Funguje dobre primo v RGB rezimu, to je fakt fofr jak se to da procesorem
krmit - nesrovnatelne s tim, kdyz se vyuzije interni pamet displeje...

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je
aktivní.