STM32F429ZIT6 - kde sehnat

Středa Leden 8 18:49:04 CET 2014

Uz to tu parkrat probehlo, ale nemuzu najit zadny rozumny zdroj subj. v
kusovem mnozstvi za rozumnou cenu. Nebo staci i verze s 1MB flash.
Nabizi se moznost recyklovat discovery kity, coz vychazi celkem OK i
cenove ale zatim se mi nechce. Planuju to do nove konstrukce a rad bych
tam pouzil i ten displej - nevite, jestli lze displej odletovat a pak
zas priletovat na svoji desku? Odlepid jde, to uz jsem zkousel.
Funguje dobre primo v RGB rezimu, to je fakt fofr jak se to da
procesorem krmit - nesrovnatelne s tim, kdyz se vyuzije interni pamet
displeje...

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.