Termostatické hlavice v Lidlu

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 8 12:23:50 CET 2014

Moje dva (dal som si koli tomu montovat ine ventily nez inde) idu
programovat z PC, ale nepouzil som to, ani som nekupoval na to USB
programovatko. Maju v sebe RF na 868MHz, da sa k nim pripojit
prislusenstvo (bezdrot termostat, okenne cidlo).

Je to ETH Comfort 200
(http://www.energiesparclub.de/uploads/tx_templavoila/DSC_0287.JPG)

Tie redukcie z vasho linku by som bral, ale je to v CR :(. Tie co som
nasiel u nas boli plastove a za niekolkonasobnu cenu.

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.