RE: Termostatické hlavice v Lidlu

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Leden 8 12:07:32 CET 2014

Já mám taky ventil kam nepasoval ani s tema redukcema co byly přiložené. Ale koupil jsem redukci. Něco takového: http://www.nej-ceny.cz/31244/redukce-k-termostaticke-hlavici-herz-re-h.html . Nevím už přesně kde jsem to kupoval ale cena byla podobná. Jen jsem si koupil jinou redukci, takže jsem to stejně musel dopasovávat... Ale to už je moje blbost - nevěděl jsem jaký typ ventilu mám takže jsem to podle obrázku odhadl. Kupoval jsem ten ventil před lety když se termohlavice začaly objevovat. Tato nová hlavice funguje k mé spokojenosti. Ještě by to chtělo aby se dala programovat z PC :-). Ale v této cenové relace už bych asi chtěl moc.

	Martin.